HR-adviseur

Functie

32 – 40 uur

Functie

40 uur

Salaris

€ 1.900 – € 2.400

Ben jij iemand met passie voor alles wat met HR te maken heeft? Zou jij daarnaast graag uitvoering willen geven aan het HR beleid van InnQ? Dan ben jij degene die wij zoeken!

Dit zijn je dagelijkse werkzaamheden:

Als HR Adviseur bij InnQ ben je verantwoordelijk voor het gevraagd en ongevraagd adviseren van het management team en het uitvoeren van het HR beleid in de breedste zin.

 

Daarnaast:

  • Ontwikkel je HR middelen en adviseer en ondersteun je hiermee het management.
  • Maak je deel uit van het managementteam van InnQ.
  • Ben je verantwoordelijk voor het volgen van (wettelijke) ontwikkelingen binnen het HR vakgebied en bespreek je wat voor een mogelijke effecten deze hebben op InnQ.
  • Ontwikkel en implementeer je het HR beleid.
  • Ben je verantwoordelijk voor het waarborgen van functionerings- en beoordelingssysteem voor alle medewerkers van InnQ.
  • Zien we je graag een opleidingsplan ontwikkelen en implementeren voor medewerkers.
  • Ben je verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van alle voorkomende personeelszaken.
  • Kan het personeel bij jou terecht met alle vragen op het gebied van HR.
  • Zorg je samen met recruitment voor sourcing, intakegesprekken en de onboarden van nieuwe collega’s.
  • Hou je de veranderingen in de cao of wet- en regelgeving rondom personeelszaken bij en implementeer je deze veranderingen in het personeelsbeleid.

Wat vragen we van je?

Jij…

  • Hebt een hbo- opleiding op het gebied van Human Resource (Management).
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie.
  • Ervaring met arbeidsconflicten en kennis van het Nederlands arbeidsrecht is een pré.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Je bent zelfsturend, proactief en accuraat.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in zowel woord als schrift.

Wat hebben wij jou te bieden?

  • Een uitdagende functie (32-40 uur) in een ondernemende omgeving.
  • Vrijheid, flexibel werken en eigen verantwoordelijkheden.
  • Een goed salaris op basis van je ervaring.
  • Laptop/tablet en een telefoon van de zaak.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Winstuitkering.
  • Opleidingsmogelijkheden.
  • Een leuke en informele werksfeer met gezellige collega’s.

Wie is InnQ?

Bij InnQ hebben we de ambitie om de beste werkgever en dienstverlener van Flevoland en omstreken te zijn. Onze naam staat voor innovatie, IQ-slimme oplossingen en Quality.

 

Onze kernwaarden zijn samenwerken, betrokkenheid en waardering.

Dat zie je terug in de manier waarop we met elkaar we met elkaar omgaan, we communiceren met respect naar elkaar en zijn helder over de inhoud. Binnen InnQ werken we op basis van gelijkwaardigheid, elke rol binnen de organisatie is van belang waarbij ieder werkt vanuit zijn eigen verantwoordelijkheid.

 

Er is een grote sociale betrokkenheid bij de collega’s onderling en er zijn op regelmatige basis evenementen waarbij we elkaar op formele en informele momenten ontmoeten. Denk aan gezellige feestavonden (bijvoorbeeld BBQ of bowlen) of kwartaal meetings waarin we met elkaar de successen en geleerde lessen delen. Waardering spreken we naar elkaar uit en daarnaast hebben we een boven gemiddelde goede beloningsstructuur t.o.v. de markt.

 

InnQ is een integraal installatiebedrijf met ruim 30 jaar ervaring. Je komt te werken met meer dan 70 collega’s. Ons werk is het ontwikkelen, calculeren, plaatsen en onderhouden van elektro-, en klimaat technische installaties bij klanten. Denk hierbij onder andere aan diverse nieuwbouw en renovatie projecten.

Iets voor jou?

Zie jij jezelf terug in de geschetste functie? Dan gaan we graag met je in gesprek! Stuur je CV en motivatie naar info@innq.nl.

 

Heb je inhoudelijke vragen over de functie? Neem dan gerust contact met ons op.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.